

- Дънките ти падат, а сутиена ти стиска.

- Ако знаети колко ме е страаааах! Предпочитам да родя, вместо да ми вадят зъб.
Зъболекарят:
- Ама хайде решавайте по-бързо, че да знам кой инструмент да използвам.

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]
Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]
Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!
Извършен анализ ясно показа повишаване на разходите със 60% за 2022 г. спрямо 2021 г.
Шансовете за печалби не намаляват, предвидени са много карти с награди
От 5 февруари рафинерията ще може да продава само в България и Украйна, което може да доведе до фактическото й спиране, защото капацитетът на производство е доста по-голям от тези пазари
Фирми от Турция вече дават оферти за доставка на горива в България, но на по-високи цени
Президентът обсъди с Антъни Блинкен и осигуряването на алтернативни доставки на суров петрол за рафинерията в Бургас
Свързването на Егейско с Черно море с нефтопровод и изграждането на голяма резервоарна база у нас ще помогне за диверсификация на доставките на нефт за черноморските страни и за още енергийна независимост
Килограм жив шаран е 8,00 лева, а изчистен и нарязан на шайби е по-скъп - 13,00 лева
А кое, според нея, е по-добре – хартиени бюлетини или машини – гледайте ни
"Целта на правителството е горивата да са достъпни, но парламентът решава дали да има отстъпки", посочи Росен Христов
И докато през лятото беше времето на синдикалните действия в авиацията, есента на недоволството обхвана много и различни сектори от икономиката на десетки държави - от петролната индустрия през пощите и съобщенията чак до държавните служители